Ste (skutočne) pripravení na plnú elektronizáciu verejného obstarávania?
dňa 25. septembra 2018 v Bratislave
dňa 27. septembra 2018 v Košiciach
Ľutujeme, seminár v termíne 25.9.2018 v Bratislave je plne obsadený.
Dátum 19. 10. 2018 predstavuje revolúciu v slovenskom verejnom obstarávaní. Od uvedeného dátumu všetka komunikácia medzi záujemcami, resp. uchádzačmi na jednej strane a verejnými obstarávateľmi na strane druhej musí prebiehať elektronicky.
Obsah seminára je koncipovaný tak, že zodpovie nielen na všetky otázky zamerané na priebeh verejného obstarávania prostredníctvom elektronických prostriedkov. Jednotlivé postupy budú prezentované na elektronickom systéme Elena, pre lepšie pochopenie jednotlivých krokov.
Cieľová skupina:
uchádzači a verejní obstarávatelia vo verejnom obstarávaní, ktorí po
novom budú predkladať ponuky a iné úkony výlučne elektronicky
Prednášajúci:
JUDr. Juraj Tkáč
- pôsobí ako konzultant - expert na verejné obstarávanie. Má bohaté
skúsenosti s prípravou ponúk, či iných úkonov uchádzačov a záujemcov vo
verejných obstarávaniach, s obstarávaním veľkých nadlimitných zákaziek,
ako aj obstarávaním podlimitných zákaziek, ale zároveň aj s kompletným
zabezpečovaním verejného obstarávania pre štrukturálne fondy EÚ, vrátane
poradenskej činnosti. Pôsobil tiež ako expert pre FIDIC medzinárodné
zmluvné podmienky a verejné obstarávanie pre vládu Bosny a Hercegoviny. V
rámci svojej publikačnej činnosti je spoluautorom publikácií Zákon o
verejnom obstarávaní - komentár, Zákon o verejnom obstarávaní - veľký
komentár, spoluautorom publikácií Judikatúra Súdneho dvora EÚ vo veciach
verejného obstarávania a Judikatúra vo veciach ochrany osobných údajov,
autorom monografie Aplikácia FIDIC zmluvných podmienok v slovenskom
právnom poriadku, spoluautorom publikácie Zákon o slobodnom prístupe k
informáciám - komentár a autorom mnohých článkov a príspevkov v
odborných periodikách, vrátane odborného časopisu Verejné obstarávanie -
právo a prax vo vydavateľstve Wolters Kluwer. Popri aplikačnej praxi sa
úspešne venuje aj lektorskej činnosti.
Miesto konania:
APORES, s.r.o. (sídlo Daňového úradu - BA-Ružinov)
Dr. Vl. Clementisa 10, Bratislava
TeleDom - Centrum vzdelávania
Timonova 27, Košice
Dátum konania: BA 25. 9. 2018 / KE 27. 9. 2018
- Registrácia účastníkov začína o 8:30 hod., odborný program o 9:00 hod. a plánované ukončenie seminára je o 15:00 hod.
Uzávierka záväzných prihlášok: BA 24. 9. 2018 / KE 26. 9. 2018
Účastnícky poplatok:
78,00 € s DPH
65,00 € bez DPH
V účastníckom poplatku je zahrnutý obed, občerstvenie (káva, čaj, minerálka), pracovný materiál a náklady na organizačné zabezpečenie seminára.
Údaje pre úhradu účastníckeho poplatku:
IBAN: SK98 7500 0000 0040 2523 7352, SWIFT/BIC: CEKOSKBX
Variabilný symbol: IČO prihlasovaného subjektu / zamestnávateľa
- Platbu účastníckeho poplatku je možné realizovať len bankovým prevodom alebo vkladom na uvedený účet
- Zálohové faktúry nevystavujeme, zúčtovacia faktúra bude doručená v zákonnej lehote
Program:
- Dokončenie (dobehnutie) prebiehajúcich verejných obstarávaní tak, aby bola dodržaná povinná elektronizácia
- Vyhlásenie nového verejného obstarávania tak, aby spĺňalo všetky atribúty elektronickej komunikácie
- Predkladanie ponúk elektronicky
- Overovanie identity uchádzača pri elektronicky predloženej ponuke
- Identifikácia zahraničného uchádzača, ktorý nemá slovenský e-občiansky preukaz
- Predkladanie ponúk v originálnej verzii elektronicky. Ako je možné napr. predložiť originál bankovej záruky vystavenej bankou v listinnej forme?
- Elektronické predkladanie námietky
- Elektronické predkladanie odvolania
- Diskusia
Registrácia, informácie a otázky:
info@creatioeu.sk
halmesova@creatioeu.sk
JUDr. Emília Halmešová - tel. 0905 690 581