creatio eu, s.r.o. Vás pozýva na seminár
dňa 28. novembra 2019
Cieľová skupina:
verejní obstarávatelia, obstarávatelia, prijímatelia a záujemcovia o eurofondy, zamestnanci verejnej správy, samosprávy, uchádzači vo verejnom obstarávaní, advokáti a ďalší záujemcovia
Prednášajúci:
JUDr. Juraj Tkáč pôsobí v Advokátskej kancelárii MST Partners, Bratislava. Je expertom na verejné obstarávanie, má bohaté skúsenosti s prípravou ponúk, či iných úkonov uchádzačov a záujemcov vo verejných obstarávaniach, s obstarávaním veľkých nadlimitných i podlimitných zákaziek, ale zároveň aj s kompletným zabezpečovaním verejného obstarávania pre štrukturálne fondy EÚ, vrátane poradenskej činnosti. Od roku 2019 pôsobí aj ako expert/mentor pre verejné obstarávanie v rámci programov Národného podnikateľského centra (NPC) v gescii Slovak Business Agency. V nedávnej minulosti pôsobil tiež ako expert pre FIDIC medzinárodné zmluvné podmienky a verejné obstarávanie pre vládu Bosny a Hercegoviny. V rámci svojej publikačnej činnosti je spoluautorom publikácií Zákon o verejnom obstarávaní - komentár, Zákon o verejnom obstarávaní - veľký komentár , spoluautorom publikácií Judikatúra Súdneho dvora EÚ vo veciach verejného obstarávania a Judikatúra vo veciach ochrany osobných údajov, autorom monografie Aplikácia FIDIC zmluvných podmienok v slovenskom právnom poriadku , spoluautorom publikácie Zákon o slobodnom prístupe k informáciám - komentár a autorom mnohých článkov a príspevkov v odborných periodikách, vrátane odborného časopisu Verejné obstarávanie - právo a prax vo vydavateľstve Wolters Kluwer. Popri aplikačnej praxi sa úspešne venuje aj lektorskej činnosti.
Miesto konania:
APORES, s.r.o. (sídlo Daňového úradu - BA-Ružinov)Dr. Vl. Clementisa 10, Bratislava
Dátum konania: 28.11.2019
Registrácia účastníkov začína o 8:30 hod., odborný program o 9:00 hod. a plánované ukončenie seminára je o 13:00 hod.
Uzávierka záväzných prihlášok: 27.11.2019
Účastnícky poplatok:86,40 € s DPH
72,00 € bez DPH
V účastníckom poplatku je zahrnutý obed, občerstvenie (káva, čaj, minerálka), pracovný materiál a náklady na organizačné zabezpečenie seminára.
Údaje pre úhradu účastníckeho poplatku:
IBAN: SK98 7500 0000 0040 2523 7352, SWIFT/BIC: CEKOSKBX
Variabilný symbol: IČO prihlasovaného subjektu / zamestnávateľa
- Platbu účastníckeho poplatku je možné realizovať len bankovým prevodom alebo vkladom na uvedený účet
- Zálohové faktúry nevystavujeme, zúčtovacia faktúra bude doručená v zákonnej lehote
Program
- Agilné verejné obstarávania - obsah pojmu, inštitúty agilného verejného obstarávania podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, princípy agilného verejného obstarávania, úprava interných smerníc o verejnom obstarávaní
- Prípravná trhová konzultácia (PTK) ako základný prvok agilného verejného obstarávania - spôsob a metódy použitia PTK, revízne úkony voči PTK, vyhlásenie a priebeh PTK
- Inovatívne partnerstvo - obsah inštitútu, metódy použitia, aplikačné problémy pri použití inovatívneho partnerstva
- Agilné postupy verejného obstarávania - rokovacie konanie so zverejnením (vs.?) PTK, súťaž návrhov, koncesný dialóg
- ISO 20400 ako metóda agilného verejného obstarávania - obsah pojmu ISO 20400, ciele organizácie, politika organizácie
- Diskusia
info@creatioeu.sk
halmesova@creatioeu.sk
Všeobecné obchodné podmienky pre semináre
*Zaslaním záväznej prihlášky vzniká obchodný vzťah v zmysle Obch. zákonníka. Za prihlásenú osobu je možné poslať náhradníka. Záväznú prihlášku je možné stornovať najneskôr 1 deň pred začiatkom podujatia. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že v prípade nestornovanej záväznej prihlášky si creatio eu, s.r.o. vyhradzuje právo vyfakturovať účastnícky poplatok v plnej výške aj napriek neúčasti na seminári.