creatio eu, s.r.o. Vás pozýva na seminár
Ako „predať alebo kúpiť“ firmu
dňa 10. apríla 2018
Chcete sa dozvedieť viac o fúziách a akvizíciách firiem? Seminár vám poskytne základné informácie o postupoch pri oceňovaní firiem, prevedie vás štandardným transakčným procesom z pohľadu právnika a ekonóma s cieľom minimalizovať riziká a maximalizovať zisk. Zoznámime Vás s jednotlivými aktérmi transakcie, jej právnymi aspektmi a ukážeme vám kľúčové „value drivers“.
Cieľová skupina:
advokáti a právnici so špecializáciou v oblasti M&A, majitelia firiem, finanční riaditelia, finanční manažéri
Prednášajúci:
Mgr. Ing. Radoslav Polaček
- dlhodobo sa profesionálne zaoberá investíciami do inovatívnych
firiem, poradenstvom pri predaji firiem a oceňovaním spoločností.
Skúsenosti z oblasti transakcií získal najmä na medzinárodných
projektoch v poradenskej spoločnosti Ernst & Young so zameraním na
fúzie, akvizície a oceňovanie podnikov. Pôsobil aj v bankovom sektore v
oblasti riadenia rizík a firemného financovania. Vyštudoval Ekonomickú
fakultu TU Košice so zameraním na financie, bankovníctvo a investovanie.
Absolvoval Risk Diploma Path na SDA Bocconi School of Management a
mnoho ďalších odborných školení v zahraničí (Londýn, Frankfurt, Praha.).
JUDr. Zuzana Bartová je advokátkou v advokátskej spoločnosti Patakyová, Bartová, Kovácsová, s.r.o., v ktorej sa špecializuje na oblasť obchodného práva. Pravidelne poskytuje odborné poradenstvo obchodným spoločnostiam a bankám v oblasti korporátneho práva, ako i v oblasti obchodnoprávnych záväzkových vzťahov a ich zabezpečenia. K týmto témam pravidelne prednáša a publikuje.
Miesto konania:
APORES, s.r.o. (sídlo Daňového úradu - BA-Ružinov)
Dr. Vl. Clementisa 10
Bratislava
Dátum konania: 10. 04. 2018
- Registrácia účastníkov začína o 8:30 hod., odborný program o 9:00 hod. a plánované ukončenie seminára je o 15:30 hod.
Uzávierka záväzných prihlášok: 09. 04. 2018
Účastnícky poplatok:
108,00 € s DPH
90,00 € bez DPH
V účastníckom poplatku je zahrnutý obed, občerstvenie (káva, čaj, minerálka), pracovný materiál v elektronickej forme a náklady na organizačné zabezpečenie seminára.
Údaje pre úhradu účastníckeho poplatku:
IBAN: SK98 7500 0000 0040 2523 7352, SWIFT/BIC: CEKOSKBX
Variabilný symbol: IČO prihlasovaného subjektu / zamestnávateľa
- Platbu účastníckeho poplatku je možné realizovať len bankovým prevodom alebo vkladom na uvedený účet
- Zálohové faktúry nevystavujeme, zúčtovacia faktúra bude elektronicky doručená v zákonnej lehote
Program:
- Úvod do problematiky oceňovania firiem
- Typy investorov a ich motivácia
- Základné typy transakcií - výhody a nevýhody
- Príprava transakcie a štandardný transakčný proces
- Due Diligence
- Ako komunikovať so zamestnancami a obchodnými partnermi
- Ako ochrániť dôverné údaje
- Končí sa všetko podpisom zmluvy?
- Kľúčové "value drivers"
- Právne špecifiká a náležitosti transakcií
- Prevod obchodných podielov v s.r.o.
- Prevod akcií v a.s.
- Riziká obmedzenia prevoditeľnosti akcií v a.s.
- Predkupné práva spoločníkov na podiely v s.r.o.
- Zmluva o predaji podniku - zainteresovanie spoločníkov a akcionárov na procese rozhodovania o predaji podniku alebo jeho časti
- Zlúčenie a splynutie firiem - základné informácie o procesoch fúzie
- Diskusia
Registrácia, informácie a otázky:
info@creatioeu.sk
halmesova@creatioeu.sk
JUDr. Emília Halmešová - tel. 0905 690 581
*Zaslaním záväznej prihlášky vzniká obchodný vzťah v zmysle Obch. zákonníka. Za prihlásenú osobu je možné poslať náhradníka. Záväznú prihlášku je možné stornovať najneskôr 1 deň pred začiatkom podujatia. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že v prípade nestornovanej záväznej prihlášky si creatio eu, s.r.o. vyhradzuje právo vyfakturovať účastnícky poplatok v plnej výške aj napriek neúčasti na seminári.