creatio eu, s.r.o. Vás pozýva na seminár

Ako „predať alebo kúpiť“ firmu

dňa 10. apríla 2018

Chcete sa dozvedieť viac o fúziách a akvizíciách firiem? Seminár vám poskytne základné informácie o postupoch pri oceňovaní firiem, prevedie vás štandardným transakčným procesom z pohľadu právnika a ekonóma s cieľom minimalizovať riziká a maximalizovať zisk. Zoznámime Vás s jednotlivými aktérmi transakcie, jej právnymi aspektmi a ukážeme vám kľúčové „value drivers“.

Cieľová skupina:
advokáti a právnici so špecializáciou v oblasti M&A, majitelia firiem, finanční riaditelia, finanční manažéri

Prednášajúci:
Mgr. Ing. Radoslav Polaček
- dlhodobo sa profesionálne zaoberá investíciami do inovatívnych firiem, poradenstvom pri predaji firiem a oceňovaním spoločností. Skúsenosti z oblasti transakcií získal najmä na medzinárodných projektoch v poradenskej spoločnosti Ernst & Young so zameraním na fúzie, akvizície a oceňovanie podnikov. Pôsobil aj v bankovom sektore v oblasti riadenia rizík a firemného financovania. Vyštudoval Ekonomickú fakultu TU Košice so zameraním na financie, bankovníctvo a investovanie. Absolvoval Risk Diploma Path na SDA Bocconi School of Management a mnoho ďalších odborných školení v zahraničí (Londýn, Frankfurt, Praha.).

JUDr. Zuzana Bartová je advokátkou v advokátskej spoločnosti Patakyová, Bartová, Kovácsová, s.r.o., v ktorej sa špecializuje na oblasť obchodného práva. Pravidelne poskytuje odborné poradenstvo obchodným spoločnostiam a bankám v oblasti korporátneho práva, ako i v oblasti obchodnoprávnych záväzkových vzťahov a ich zabezpečenia. K týmto témam pravidelne prednáša a publikuje.

Miesto konania:
APORES, s.r.o. (sídlo Daňového úradu - BA-Ružinov)
Dr. Vl. Clementisa 10
Bratislava

Dátum konania: 10. 04. 2018

  • Registrácia účastníkov začína o 8:30 hod., odborný program o 9:00 hod. a plánované ukončenie seminára je o 15:30 hod.

Uzávierka záväzných prihlášok: 09. 04. 2018

Účastnícky poplatok:
108,00 € s DPH

90,00 € bez DPH

V účastníckom poplatku je zahrnutý obed, občerstvenie (káva, čaj, minerálka), pracovný materiál v elektronickej forme a náklady na organizačné zabezpečenie seminára.

Údaje pre úhradu účastníckeho poplatku:
IBAN:
SK98 7500 0000 0040 2523 7352, SWIFT/BIC: CEKOSKBX
Variabilný symbol: IČO prihlasovaného subjektu / zamestnávateľa

  • Platbu účastníckeho poplatku je možné realizovať len bankovým prevodom alebo vkladom na uvedený účet
  • Zálohové faktúry nevystavujeme, zúčtovacia faktúra bude elektronicky doručená v zákonnej lehote

Program:

  • Úvod do problematiky oceňovania firiem
  • Typy investorov a ich motivácia
  • Základné typy transakcií - výhody a nevýhody
  • Príprava transakcie a štandardný transakčný proces
  • Due Diligence
  • Ako komunikovať so zamestnancami a obchodnými partnermi
  • Ako ochrániť dôverné údaje
  • Končí sa všetko podpisom zmluvy?
  • Kľúčové "value drivers"
  • Právne špecifiká a náležitosti transakcií
  • Prevod obchodných podielov v s.r.o.
  • Prevod akcií v a.s.
  • Riziká obmedzenia prevoditeľnosti akcií v a.s.
  • Predkupné práva spoločníkov na podiely v s.r.o.
  • Zmluva o predaji podniku - zainteresovanie spoločníkov a akcionárov na procese rozhodovania o predaji podniku alebo jeho časti
  • Zlúčenie a splynutie firiem - základné informácie o procesoch fúzie
  • Diskusia

Registrácia, informácie a otázky:
info@creatioeu.sk
halmesova@creatioeu.sk
JUDr. Emília Halmešová - tel. 0905 690 581

*Zaslaním záväznej prihlášky vzniká obchodný vzťah v zmysle Obch. zákonníka. Za prihlásenú osobu je možné poslať náhradníka. Záväznú prihlášku je možné stornovať najneskôr 1 deň pred začiatkom podujatia. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že v prípade nestornovanej záväznej prihlášky si creatio eu, s.r.o. vyhradzuje právo vyfakturovať účastnícky poplatok v plnej výške aj napriek neúčasti na seminári.